Qüestions sobre privacitat
En compliment del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, (RGPD) i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD), li oferim la següent informació sobre el tractament de les seves dades personals:
 
Qui és el responsable del tractament de les seves dades?
Identitat: MAGATZEM FRIGORÍFIC BUSQUETS SFG, SL
NIF: B17733627
Adreça: C/ Gravina, 83-85  17220  Sant Feliu de Guíxols
Tel.: 972327355
Email: info@busquetssl.com

Amb quina finalitat tractem les seves dades personals?
    • Tractem la informació que se’ns facilita per gestionar els nostres serveis de comerç a l'engròs de carns, productes i derivats càrnics elaborats, ous, ocells i caça.
    • En el cas que es posi en contacte amb nosaltres mitjançant el formulari de contacte de la nostra pàgina web, les tractarem per gestionar la seva consulta.
    • Si ens dóna el seu consentiment també podrem tractar les seves dades per enviar-li informació sobre les nostres activitats, productes o serveis.
    • Al accedir a les nostres instal·lacions la seva imatge pot ser enregistrada mitjançant càmeres de videovigilància  amb finalitats de control de seguretat.
    • Si ens envia un currículum, tractarem les dades amb la finalitat de gestionar la base de CV's per a la selecció de personal.
 
Per quant de temps conservarem les seves dades?
    • Les dades personals proporcionades es conservaran mentre sigui usuari dels nostres serveis o en vulgui rebre informació, i  després, durant el terminis establerts per complir amb les nostres obligacions legals, que en el cas documentació comptable i fiscal a efectes mercantils seran 6 anys, de conformitat amb l'Art. 30 del codi de Codi Comerç, i als efectes fiscals seran 4 anys, d'acord amb els articles 66 a 70 de la Llei general tributària.
    • Les imatges captades pel sistema de videovigilància es conservaran durant un mes com a màxim.
    • En el cas dels currículums les dades es conservaran durant un any.
 
Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?
La legitimació per tractar-les es troba en l’execució del contracte de serveis i en els consentiments que ens dóna.
Respecte a aquella informació que sigui remesa per menors de 16 anys, serà requisit imprescindible que es faci amb el consentiment patern, del tutor o del legal representant del menor perquè les dades personals puguin ser objecte de tractament. Si no és així, el representant legal del menor ens ho ha de comunicar tan aviat com en tingui coneixement.
Pel que fa a la captació d'imatges pel sistema de videovigilància, la legitimació ve donada per l'interès legítim de preservar la seguretat de les persones i béns.
 
A quins destinataris es comunicaran les seves dades?
Les dades no seran comunicades a tercers, llevat que ho exigeixi una llei o sigui necessari per complir amb la finalitat del tractament.
Els informem que utilitzem el servei de Google Drive, per a l'emmagatzematge de dades. Aquesta eina, si bé emmagatzema les dades en servidors allotjats a EU, té la seva central als EUA, per la qual cosa es produeix una transferència internacional de dades emparada per l'acord Unió Europea - Estats Units denominat Privacy Shield.
 
Quins són els seus drets quan ens facilita les seves dades?
    • Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si estem tractant o no  les seves dades personals.
    • Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar la seva supressió quan, entre d'altres motius, les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les que es van recollir.
    • En determinades circumstàncies els interessats podran sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, en aquest cas únicament les conservarem per a l'exercici o la defensa de reclamacions.
    • També, en determinades circumstàncies i per motius relacionats amb la seva situació particular, els interessats es poden oposar al tractament de les seves dades. En aquest cas deixarem de tractar-les, excepte per motius legítims imperiosos o per a l'exercici o la defensa de possibles reclamacions.
    • Els interessats també tenen dret a la portabilitat de les seves dades.
    • Qualsevol interessat té dret a no ser objecte d'una decisió basada únicament en el tractament automatitzat, inclosa l'elaboració de perfils, que produeixi efectes jurídics que l’afectin o que l’afectin significativament de manera similar.
    • Finalment, els interessats tenen dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat de Control competent.
 
Com pot exercir els seus drets? 
Enviant-nos un escrit adjuntant una còpia d’un document que l’identifiqui,  a la nostra adreça física o a l’electrònica. 
 
Com hem obtingut les seves dades?
Les dades personals que tractem procedeixen del propi interessat, qui garanteix que les dades personals facilitades són certes i es fa responsable de comunicar-ne qualsevol modificació. Les dades que estiguin marcades amb un asterisc són obligatòries per poder donar-li el servei sol·licitat.
 
Quines dades tractem?
Les categories de dades que  podem tractar són:
    • Dades de caràcter identificatiu
Adreces postals o electròniques
En el cas del sistema de videovigilància:
    • Imatge
En el cas dels currículums, també:
    • Característiques personals
    • Acadèmiques i professional
Les dades són limitades, atès que únicament tractem les dades necessàries per a la prestació dels nostres serveis i la gestió de la nostra activitat. 
 
Utilitzem cookies?
Utilitzem cookies durant la navegació a la nostra web amb el consentiment de l’usuari. 
L'usuari pot configurar el seu navegador perquè l'avisi de la utilització de cookies i per evitar-ne el seu ús. Si us plau, visiti la nostra política de cookies.
 
Quines mesures de seguretat apliquem?
Apliquem les mesures de seguretat establertes a l'article 32 del RGPD, per tant hem adoptat les mesures de seguretat necessàries per garantir un nivell de seguretat adequat al risc del tractament de dades que realitzem, amb mecanismes que ens permeten garantir la confidencialitat, integritat, disponibilitat i resiliència permanent dels sistemes i serveis de tractament.
Algunes d’aquestes mesures són:
    • Informació de les polítiques de tractament de dades al personal.
    • Realització de  còpies de seguretat periòdiques.
    • Control d'accés a les dades.
    • Processos de verificació, avaluació i valoració regulars.